اطلاعات سايت

رمز عبور را فراموش کردم ؟
آمار مطالب
کل مطالب : 60
کل نظرات : 35

بازديد امروز : 5 نفر
بارديد ديروز : 37 نفر
بازديد هفته : 90 نفر
بازديد ماه : 373 نفر
بازديد سال : 3,146 نفر
بازديد کلي : 42,718 نفر

افراد آنلاين : 1
عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
پيوندهاي روزانه
کدهاي اختصاصي
پشتيباني
theme by
roztemp.ir
RSS

Powered By
Rozblog.Com
تبليغات
رزتمپ

وبلاگ حجاب بانو نوشت:بعد از گذشت 17 ماه از دولت تدبير و اميد و وعده هايي كه صد روزه و ... در حل مشكلات كشور داده شد و به تصور آن چه پيش بيني مي شد، محقق نگرديده است، گرچه تلاش دولت درحل مشكلات قابل تقدير است.اما از همان ابتداي وعده صد روزه مشخص بود كه تيم كارشناسي دقيقي در پشت اين وعده ها وجود ندارد. چرا كه گره زدن  حل مشكلات كشور با بيرون مرز ها و تصور اينكه دشمن قسم خورده سوار بر خر شيطان است و با تعامل ،تلفن زدن و دست دادن و نشست و برخاست مي شود او را از خر شيطان پياده كرد؛تصور باطلي بود. چرا كه دشمن سوار بر خر شيطان نيست! بلكه به فرموده امام راحل «ره» اين دشمن (آمريكا) خود شيطان بزرگ است.

 وانگهي رئيس جمهور محترم خود تجربه دوسال مديريت شوراي امنيت ملي و دست دادن ،احوال پرسي،نشست و برخاست با نوچه هاي اين دشمن قسم خورده را تجربه كرده بودند. بنابراين مي طلبيد دولت تدبير اميد در راهبرد با اين دشمن؛ استرات‍‍‍‍‍‍‍ژي را كه درست 8 سال فرزندان اين سرزمين با تلاش و كوشش خود در راه آرمان هاي انقلاب اسلامي  بكار بستند وباعث سربلندي  اين ملت شده بودند،با قوت ادامه پيدا مي كرد تا دشمن به ناچاردر مقابل قدرت و عظمت اين ملت كوتاه بيايد. زحمات 9ساله فرزندان غيور كشور نشان داد كه مي شود دشمن را وادار به عقب نشيني كرد.

اما متاسفانه بعد از 17 ماه تلاش و امضاء 4 تفاهم نامه آژانس و تمديد مذاكرات باز رسيديم به... نقطه سرخط. وازطرفي در اين بين با تعليق و عقب نشيني از وضعيت 20 در صد به 3/5در صد و معلق شدن و كاهش تعداد سانتريفيوژ ها يعني واگذاري امتيازات كسب شده در مقابل دشمن و تكيه بر حل مشكلات در نگاه به بيرون ازمرزها ،در بعد ديگر اينكه ما ضمن قبول تعطيلي فراوري و توليد اورانيوم 20 درصد و اكسيد كردن همه آن تا تير ماه سال آينده ديگر هيچ برگ برنده اي در دست نخواهيم بود و دشمنان هم در مطالبات بعدي با دست خالي ما،برچيدن تاسيسات هسته اي كه استراژي گام به گام غرب خواهد بود،مطالبه خواهد شد.

به راستي در مقابل اين همه بذل و بخشش كريمانه؛ هديه غرب به ما چه بوده است؟ برداشت قطره چكاني از پول خودمان كه افتخار نيست!كدام تحريم برداشته شد؟نه اينكه با هر دوره تمديد تحريم هاي جديد توسط اروپاييان تصويب گرديده است! ضمن اينكه در طي 15 ماه مذاكرات تمام متن مذاكرات توسط نماينده آمريكا با رژيم صهيونيستي و عربستان در ميان گذاشته شده است.اما مسئولان محترم، نه نمايندگان مردم و نه مردم را لايق خبر رساني ندانسته اند.

در پاسخ به اين سوال شايد گفته شود كه قارچ هم در تاريكي رشد مي كند .اما طبق نظر مردم كه از قديم ،زبان به زبان به ما رسيده قارچي كه در تاريكي رشد مي كند خوراكي نيست و سمي است كه خورنده آن را مسموم و از پاي در مي آورد و به گفته قديمي ها قارچ خوراكي با نور، رعد و برق و باران بهاري رشد مي كند.

بنابراين از مسئولين محترم اين سوال را دارم كه آيا فكر كرده ايد كه در اين مدت چه مقدار هزينه بابت "مذاكره براي مذاكره" بر ملت وبيت المال تحميل گرديده است،آيا پولهايي كه در مقابل اين ترحم به ما مي دهند خرج هزينه هاي مذاكره را تامين ميكند؟ با كدام منطق بايد قبول كرد؟كه طي يك سال و اندي مذاكره باز بدون توجه به افكار عمومي داخلي و امنيت ملي برتمديد مذاكره مهر تأييد بزنيم؟آيا گره زدن تمام سياست خارجي و اقتصاد كشور به مذاكرات هسته اي كار پسنديده اي است؟

 ضمن اينكه رهبر معظم انقلاب تاكيد فرمودند: كه اين دشمنان قابل اعتماد نيستند، آيا تدبير درستي بعد از اين همه مذاكره وجود ندارد؟.مافرزندان انقلابمان را پشتيباني مي كنيم و اگر اين روند به سود كشور باشد نيز در حمايت خود ادامه مي دهيم، و اگرمسئولين محترم در يك جمع بندي نهايي به اين نتيجه برسند كه در اين روند تمديد مذاكرات وفرسوده نمودن توان علمي كشور به سود كشور و ملت است همه بر آن تن مي نهيم.

اما مسئولان بايد بدانند كه دشمنان در اين مدت بد ترين توهين ها و تحقير ها را نصيب ملت و خود آن ها كردند.اگر فكر كنيم كه دشمن كوتاه خواهد آمد و از خواسته هاي خود در آينده دست برخواهد داشت كوته بيني است .در طول  اين مدت تمديد باز  نيز خواهيد ديد كه  زبان آن ها تيز تر، اهانت ها و جسارت آن ها بيشتر خواهد شد. چرا كه ما خود آرزوي 35 ساله دشمنان  را در تحقير نظام و انقلاب با ارتباط كلامي فراهم كرديم.در آخر اين كه بايد جوري عمل كنيم تا مصداق اين حديث شريف: «مومن از يك سوراخ دوبار گزيده نمي شود».شويم.

سيده زينب حيدري

امتياز : نتيجه : 3 امتياز توسط 5 نفر مجموع امتياز : 16

بازديد : 155
[ ] [ 18:41 ] [ سیده ]
آخرين مطالب ارسالي
ارسال نظر براي اين مطلب
اين نظر توسط دریافت پنل رایگان به همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 در تاريخ 1393/09/07 و 2:15 دقيقه ارسال شده است

باسلام خدمت شما مدیر عزیز

جهت ثبت نام پنل اس ام اس رایگان با همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 می توانید به آدرس

http://50005.mida-co.ir

مراجعه نمائید.

منتظر حضور گرمتون هستیم

mida-co.ir


کد امنیتی رفرش
.: Weblog Themes By roztemp :.

آرشيو
جست و جو